Maden

Her er et lille indblik i den nye mad… Jeg skal jo både tage hensyn til den PCO venlige kost (finder inspiration på PCOliv.dk) og min irriteret tyktarm/intolerance (finder inspiration på Madbanditten.dk).

Min morgenmad består af hjemmelavet stenalder rugbrød (som jeg bager hver søndag), med en skive ost og æggemuffins (fundet på PCOliv.dk). Min frokost består af grøntsager med en skive rugbrød med tun og mayo.

Aftensmaden består for det meste af kød og grøntsager, og tit bacon 😛

I weekenderne spiser jeg hjemmelavet boller eller glutenfri boller (købt i Super Brugsen), hvis jeg er for doven til at bage, til morgenmad, og også gerne lidt æg og bacon (DET synes min kæreste jo er fantastisk!).

Og så er der jo selvfølgelig også alle de dage jeg er ude – der holder jeg ædegilde! Jeg prøver at begrænse mig, men til tider kan det være svært. Jeg prøver at prioritere hvilken slags mad jeg helst vil spise (og muligvis blive syg af senere). Kom til at gå amok i en pølsevogn, der var til et selskab – AV AV AV! Den sved dagen efter, så det gør jeg IKKE igen!

Til snacks/slik prøver jeg at lave mit eget, så det er ”rene” råvarer, som jeg kan tåle. Blandt andet er de her chokolade stykker et hit 😛 Og fordi det er næsten rene råvarer, kan man ikke spise så meget af det, i forhold til en pose chips eller pose Haribo.

Træningen

Min træning består af ryghold (med bold) hos min fysioterapeut (A-fys.dk), zumba, almindelig træning/fitness og andre gange træner jeg herhjemme (på stepmaskine), hvis holdene ikke lige passer ind i hverdagen. Prøvede også at løbe med Mille, men det gik da helt galt, da jeg var så naiv at tro man kunne løbe i et par almindelig kondisko (tsk tsk tsk)… Har aldrig været særlig glad for at løbe, så jeg vil lige overveje om jeg skal overveje at købe et par ordentlige sko og gå i gang…